Sunday, October 14, 2007

My Japanese Dad


こちらはたんごしゅへいです。 よんねんまえ、スポツクラブのプールで しゅへいとはじめてあいました。 ともだちになりました。 まいしゅうのにちようびに、わたしはしゅへいのうちにいきました。 あそこで、わたしたちは えいごをしゃべりました、にほんごをしゃべりました、おいしたべものたべました。 ときどき、しんいまみやにいきました。 あそこで、しばいをみました、くしかつをたべました、 プローレスをみました。 ときどき、カラオケ バーに いきましためちゃたのしかった。 せんしゅう、 にもつをもらいました。 しゅへいから! T-シャツ です。I was so happy, because I miss shuhei a lot. じゃ、しゃしんをみてください

PS-for the podcast project, I want to do a tour of traditional おとこの restaurants in NYC. A ramen shop, a curry-rice shop, and yoshinoya. Seems like fun eh? if you are interested, let me know!

3 comments:

yukki said...

いいともだちですね〜。まいしゅうにちようびにたんごさんのうちへいきましたか。そして、いろいろいっしょにしましたね。たんごさんはげんきですねえ。なんさいですか???

そうそう、わたしはおとうとにBar 60をおしえました。おとうとは、「いきます」といいました。Can he get some discount if he tells your friend that he's my brother?

おもしろいポッドキャストのアイデアですね。たのしみにしています!

Unfortunate Futurist said...

hahahahahahahaha...hmm, maybe he can ask for one drink. but masa is a little poor these days, now that i'm not there to start the party, hahaha. but he'll be surprised for sure!

shuhei is the same age as my dad, 59. he was a sooper great friend, and like my adopted dad. i miss him a lot...

Daven said...

sounds like alot of fun =)